Топ-моделите на България избраха f88 и f18

Топ-моделите на България избраха f88 и f18

04.02.2013 11:00

 

Новата енергийна напитка f88  и f18, собственост на световния моден лидер Fashion TV, стъпи преди месец в България. Лице на напитката за нашата страна стана Николета Лозанова,  която засне умопромрачителна фотосесия  с топ-фотографката Велислава Каймаканова.

 Скоро ангелското й лице ще грее от многобройни билбордове из цялата страна.
Енергийната напитка, която е предпочитана от богатите и известни по целия свят, дава сериозна заявка за присъствие и в родния моден живот. f88 и f18 ще са партньор на предстоящото грандиозно ревю на модна къща „Романтика Фешън“, която този вторник ще отбележи 20 години от създаването си. Топ-моделите, които ще дефилират на подиума ще се тонизират с фешън напитката и зад кулисите на спектакъла. Четири Мис Българии, сред които Антония Петрова, Ромина Андонова, Ваня Пенева и Габриела Василева също ще опитат от известното питие и обещават да влязат в клуба на феновете на  f88  и f18.

От качествата на елексира ще се наслади и Мисис България 2012 Йордана Димитрова, която е лице на новата колекция на дизайнер София Борисова. Очаква се специален гост на модната вечер да е самата Николета Лозанова, която ще разпръсне чар и сексапил в зала „Диамант“ в хотел „София Принцес“.
Модните спецове са на мнение, че влизането на луксозната напитка на родния пазар е било крайно необходимо, за да може и България да попадне в модните хроники на Fashion TV и да се види, че и у нас кипи интересен творчески живот в областа на модата и шоубизнеса.

Енергийната напитка планува сериозна инвазия на родния пазар, съобщават от мениджмънта на „Флед-България“, официален вносител на f88 и f18. Многобройни партита и събития ще съпътстват презентирането на питието из цялата страна. 

f88 и f18 плануват дори да създадат собствен лейбъл от партита и събития, които ще разтърсат любителите на нощния живот из цялата страна.
След създаването на F-VODKA Luxory Collection и F-Premium VODKA Party collection компанията реши да излезе и на пазара, а вече и в България, със серия от луксозни парти-енергийни напитки. Екип от биохимици, технолози и маркетингови експерти, всичките с дългогодишен опит в бранша, бяха ангажирани със задачата да създадат уникална и неповторима формула на енергийна напитка, съдържаща таурин, и вкус на Acai berry (бразилска боровинка). В резултат-на пазара се появиха f-88 Luxury Energy Drink с таурин и f-18 Luxury Acai Energy Drink. Идеята за тази нова серия енергийни напитки,  които докосват точния вкус на пулсираща виталност и бляскавото очарование, заобикалящи света на Fashion TV , отдавна занимава мисълта на идеолога на модния канал Майкъл Адам.
 
f-88 Luxury Energy Drink е базирана на усъвършенствувана формула, специално развита, така че да достави прилив на енергия за тези, които водят активен начин на живот. Може да се консумира чиста или миксирана, от сутрин до вечер, на работа или по време на почивка,по време на парти или на отдих. Не съдържа изкуствени оцветители, консерванти и овкусители.
 
f-18 Luxury Acai Energy Drink носи не само качествата на внимателно подбрания вкус на бразилска боровинка, а така също и енергията, която кара бразилците да танцуват цяла нощ а сутрин –се събуждат свежи и красиви. Приятно газираният вкус на f-18 засилва усещането за свежест концентрация и прилив на енергия, независимо от това дали се консумира в чист вид или като микс.
 
Дизайнът на енергийните напитки от серията F Luxury следва линията на естетика в дизаина на всички продукти от семейството на Fashion TV, като прави осезаеми чара,елегантността, в същото време силата и самочувствието от усещането за качество на тези енергично активни напитки.

Добави коментар

CAPTCHA